júl
16

 Nos hát tegnap minden kiderült.

A fiú, aki állítólag eltudja velem képzelni az életét, miután megtudta, hogy édesanyámnak agyérgörcse volt, cseszett átjönni és átölelni, hogy biztasson, erőt adjon a következő lépésekhez a tudat, hogy nem vagyok egyedül.
 
Ezek után mi a fenének küzdök én azért hogy mindenkinek jót tegyek, hogy segítsek  ahogy tudok, mindenkivel kedves legyek, ha a hozzám oly közel állók hagynak parlagon!
 
Erős vagyok ez tény, és megfogom oldani a problémákat egyedül is, de basszus! Annyira kellett volna, hogy megmaradjon a hitem az emberekben!!! 
 
Most kicsit ez meghalt.
 
Remélem találkozok majd olyan emberekkel is, akik valóban kitartanak mellettem, nem csak a jóban, hanem a rosszban is.

A bejegyzés trackback címe:

https://soulrabbit.blog.hu/api/trackback/id/tr43128662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása