ápr
15

Kapcsolataim

| Szerző: Hefnersbun | 7:20 am

 Nos. A kapcsolataim sosem voltak egyszerűek:) Volt ami bonyolultabb volt mint a többi, de sablonosnak egyáltalán nem mondhatnám egyiket sem:D

 
Nem sok szabályom van amit igyekszem betartani.
1. Imádj!
2. Ne akarj senki mást rajtam kívül!
3. Bízzak benned!
4. Bízz bennem Te is!
és az utolsó, legfontosabb:
5. Tudd mit akarsz tőlem!
 
Nem szeretem a "majd meglátjuk, majd kiderül" dumát.... Ez annyit jelent: "hát ha éppen nem lesz más, akkor esetleg hajlandó vagyok találkozni veled is..." Hát nem!:) Kedves Férfiak lehet hogy ez türelmetlenségnek tűnik vagy őrültségnek, de langyos lábvíz már nem nekem való:)
Hűséges vagyok ahhoz, akiben érzem, hogy Engem akar és nem mást.
Várok arra az emberre, aki azt  mondja: Veled akarok lenni.
 
Igen.. a vérforraló izgalom vagy jön elsőre, vagy kár várni rá:) Ez a régmúltban volt divat, hogy fiatalon összeházasították az embert mondván: a szerelem majd megjön... Nem! Az nem fog megjönni:)
Az van és kész! Vagy nincs:) De akkor meg minek rabolni egymás idejét:)És a monogám típusok szerencsétlensége: Amíg benne vannak egy kapcsolatban nem néznek se jobbra, se balra. És mikor kiderül hogy bármit is tesznek, nem lesz örök szerelem, már ki tudja mennyi lehetőséget mulasztott el az Igazi megtalálására:)

A bejegyzés trackback címe:

https://soulrabbit.blog.hu/api/trackback/id/tr723127752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása