aug
15

A torta

Címkék: érzelem szeretet | Szerző: Hefnersbun | 2:54 am

 - Szia, hoztam csokitortát, mert tudom, hogy régóta szerettél volna enni.

- Ó de kedves vagy, most nem kérek, köszi. Nincs túl jól a gyomrom. Edd meg nyugodtan az egészet.

- Na jól van, azért hagyok egy szeletkét, hátha később jobban leszel, és megkívánod.

- Igen, az meglehet. 

Később, pár óra múlva.

- Nem etted meg a tortát, amit hagytam, még mindig nem jó a gyomrod?

- Nem, a gyomrommal minden rendben van, csak láttam mennyire ízlett a torta, meghagytam Neked. Majd legközelebb Én hozok, és közösen esszük meg jó ?:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://soulrabbit.blog.hu/api/trackback/id/tr203154044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása