jan
5

Lázálom

Címkék: érzelem álom lélek vágy ember | Szerző: Hefnersbun | 1:48 pm

 Az év végi szórakozások hátránya, hogy az ember elfelejtkezik az óvatosságról:)

Nekem is sikerül begyűjtenem egy kellemes megfázást....

Tegnap lázas álmom volt, soha nem volt még ilyen álmom...

Abban a lakásban voltam, ahol felnőttem... 3 szoba, konyha, fürdőszoba, előszoba. Szép nagy lakás, olyan igazi panelrengetegi :) Lázasan úgy éreztem a gyerekkori szobámban, ágyamban fekszem, és a fuldoklásos köhögésemre, mintha Valaki a családomból bejött volna, megsimogatni a homlokomat, megitatott teával, majd visszatakargatott, hogy izzadjam csak ki a bacikat magamból.... Álom volt...

Mikor felébredtem egyedül voltam az 1 szoba-konyhás albérletemben, lehúzott redőnnyel, és senki nem főzött teát... 

Ilyen a szingli élet? :) De jó :)

A bejegyzés trackback címe:

https://soulrabbit.blog.hu/api/trackback/id/tr483524222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása