jún
4

Sós KV

| Szerző: Hefnersbun | 6:57 am

 A mai kv-m kissé sósra sikerült. Az én hibám. Ugyanúgy ahogy szoktam feltettem főni a kotyogóban. Mikor lefőtt a lakótársamnak és magamnak is elkészítettem. Lacinak 2 cukor-kis tej, nekem 2 pötyi-sok tej.

A kv feletti beszélgetés közben átsuhant a fejemen: Nem Vele kellene hogy beszélgessek kora hajnalban! ÉS ekkor lett sós a kv-m.... Mert tudtam egyszer olyan hibát követtem el, amit én sem tudnék megbocsájtani másnak.

És a hibám miatt elvesztettem egy olyan embert, aki nagyon közel áll a szívemhez. Nagyon-nagyon.
Remélem a Vödrös Fiú egyszer majd elfogadja a bocsánat kérésemet, és megengedi, hogy újra az Ő Kicsije legyek.
Nagyon remélem.
Hiányzik.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://soulrabbit.blog.hu/api/trackback/id/tr293127739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása