nov
15

Lezártam

| Szerző: Hefnersbun | 7:27 pm

 Nossss.
Hosszú vívódás után lezártam egy számomra annyira élvezetes kapcsolatot....Jó persze a másik félnek sem volt rossz, de hát ugye a tervek nem mindig haladnak egy irányba, ha 2 emberről van szó, még 1 éves kapcsolat után sem:)
Az 1. hét borzalmasra sikeredett, és szerencsére volt aki átsegítsen /köszönöm Zsotyo/, könnyebbé téve az önmarcangolást, hogy mit rontottam el?
Nem rontottam én el semmit, csak ez nem jött össze:) Van ilyen:) Nincs más hátra mint előre, élni tovább az életet és megpróbálni élvezni, amennyit csak lehet belőle:)
Ennyi történt Velem az utóbbi időben:) Remélem hamarosan szintén vidám és boldog dolgokról számolhatok be magamnak, vagy annak akit érdekel, mi van velem:)

A bejegyzés trackback címe:

https://soulrabbit.blog.hu/api/trackback/id/tr483128686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása