aug
16

A mosoly félelme

Címkék: érzelem | Szerző: Hefnersbun | 12:12 pm

 Vajon az ember tényleg képes, csak a saját maga generált gondolatok által jobbá tenni, tudatosan az életét? Szerintem igen.

Pár hete úgy döntöttem, nem hagyom felbosszantani magam, minden problémával csak max. 2 percig vagyok hajlandó foglalkozni, aztán mosolygok egy nagyot. És bevált. Már az sem bosszant, ha egy ígért telefon nem érkezik meg, ha egy régen várt ismerős mégsem jön, ha a program nem úgy alakul, ahogyan terveztem. És iszonyatosan jó érzés az, hogy a mosolyommal bárkire tudok hatni:) De félek. Tarthat-e örökké ez? És ha én nem bírok már mosolyogni a problémákon, (amikből nem kevés van nekem sem), akkor lesz-e valaki aki kedvesen rám mosolyog és azt mondja: " nyugodj meg Kedves, minden rendben lesz!"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://soulrabbit.blog.hu/api/trackback/id/tr813157633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása