aug
20

Augusztus 20.

Címkék: érzelem lélek szeretet | Szerző: Hefnersbun | 8:09 pm

 Ezzel a dátummal eljön a nyár vége.

Egy kis összegzés az idei nyárról:

Megismertem egy férfit, akivel lehet hogy nem kellett volna, hiszen teljesen különbözőek vagyunk,  és mégis... talán a különbségek vonzása..:)

Megismertem egy férfit, akit sajnáltam volna, ha nem ismerem meg.

 

 

Az előbbi megperzselt, hirtelen vad és szenvedélyes szexuális kapcsolat volt ez. És ahogy annak lennie kell, nem is tartott sokáig.

 

 

 

 

 

 

Az utóbbi egy nyugodt, mély érzéseken alapuló barátság. 

 

 

 

Hogy a két férfi egy és ugyanaz? Igen :) Az én életemben úgy tűnik ez a két dolog, a vad perzselés, és a nyugodt mély érzelmek nem tudnak kéz a kézben járni. 

Tehát a nyár felejthető, színes, értékes volt. Kíváncsian várom a következő hónapokat, hogy mivel ajándékoznak meg engem. :) Boldogság, önzetlen szeretet, odaadás? Igen talán ezekkel az érzésekkel.. IS :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://soulrabbit.blog.hu/api/trackback/id/tr203167474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása