aug
24

Gyermekvállalás egyedül

Címkék: érzelem ember | Szerző: Hefnersbun | 12:37 pm

A kérdésben dr. Juhász György szülész‑nőgyógyász szakorvos több évtizednyi tapasztalattal ad némi támpontot

- A nő amennyiben nem vállalja a gyermeket, és az abortuszt választja: a műtét után már soha nem lesz önmaga, soha nem fog tudni azzal a magabiztossággal, és önbizalommal fordulni emberek és a férfiak felé, mint előtte. 

- A gyermeket ne azért vállalja egy nő, mert családot szeretne, hiszen megtörténhet, hogy a várandósság első pár hónapjában az apa is örül, és várja, aztán már nem érdekli annyira, vagy beleun, és elmegy, tehát hiába volt az előre, közösen tervezés, ha az apában nincs meg a "valóban belőlem is lett csoda" iránti felelősség érzet. Nevelni minden esetben az anya fogja a gyermeket, hiszen a mai társadalomban, az apa szerepe kimerül a szexpartnerségben, ezen kívül mindent, ami a gyermekkel kapcsolatos általában az anyák teszik, élik meg. Még egy nagyon jól működő házasságban is. Ez így van genetikailag elosztva. 

- A gyermekét egyedül nevelő nő a férfiak szemében (ne erre kíváncsi vagyok) sokkal vonzóbb egyéniség, mivel azt mutatja: igen, én egyedül is tudom vállalni az életet, nem állhat semmi utamba, vagy tudsz velem lépést tartani, és lehetünk társak, vagy nem. ( valami ilyesmi)

 

Az én gondolataim ezzel kapcsolatban:

A gyermek tudja hogy mikor érkezzen. Hogy Én az adott pillanatban nem gondoltam rá, igen. De vajon mennyi jogom van szembe menni a természettel? Hiszen az életemben már elértem mindet, amit karrierileg elakartam. Mi akadálya van annak, hogy most egy másik, új életet kezdjek élni?

A bejegyzés trackback címe:

https://soulrabbit.blog.hu/api/trackback/id/tr723175800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása